NOVINKY

arr3Akce!!! K vybraných autosedačkám Caretero dárek zdarma!!Vážení zákazníci, od 19.3.2016 získáte k vybrané autsedačce Caretero dárek v podobě kapsáře. ... arr3Akce!!! Ke kočárkům Caretero dárek zdarma!!Vážení zákazníci, od 28,7.2017 získáte ke každému kočárku Caretero dárek - hračku zdarma. Platí... arr3Novinka ! Dětské chodítko Toyz HipHop 3v1Dětské chodítko Toyz HipHop 3v1 ve veselých barvách se čtyřmi kolečky. Pomáhá se stabilitou při... arr3Novinka !Dětská jídelní židlička 2v1 Caretero Indigo beigeKrásná dětská jídelní židlička 2v1 Caretero Indigo. Nabízí židličku a houpačku v jednom setu.... arr3Novinka ! Cestovní ohrádka Caretero EasyLehká, praktická, dětská ohrádka obdélníkového tvaru CARETERO Easy. Součástí ohrádky je skládácí... arr3Výdejní místo-prodejna v TřinciVážení zákazníci, V rámci zkvalitňování služeb našeho eshopu www.ebambino.cz jsme pro Vás zřídili... arr3Telefonické objednávkyObjednávky přijímáme i telefonicky a to denně od 6,00 - 20,00 +420 601 352 128 ( prodejna a sklad)...

ZBOŽÍ V AKCI

KONTAKTY

Lucie Zawadzká
Hutnická 1177
739 61 Třinec
tel: +420 723 971 061, 774 744 957
info@ebambino.cz
IČO_74078917, DIČ_CZ7861274971
Prodejna-Třinec, Kaštanová 182 Po-Pá 7:00 - 15:30

INFORMACE » REKLAMAČNÍ ŘÁD

Práva z vadného plnění - Reklamace
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí věci Kupujícím. Takto smluvně poskytnutá záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží Kupujícím.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

1. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
2. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Nelze používat poškozenou věc. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
3. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let (není-li u zboží uvedeno jinak) od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu),
lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
4. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Taktéž může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
5. Prodávající není povinen nároku spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
6. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.
7. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
8. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
9. Při převzetí zboží je kupující povinen zboží překontrolovat a jakékoliv závady způsobené přepravou neprodleně řešit s přepravcem (sepsat reklamační protokol). Prodávající nenese zodpovědnost za škody způsobené přepravcem.
10. Reklamace vyřizujeme bez zbytečného prodlení, nejdéle však v zákonné lhůtě do 30 dnů.


Zákazník bere na vědomí, že vzhledem k velkému množství různých typů monitorů s odlišným nastavením barev, se může barva nabízeného zboží na fotkách v e-shopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti.

Veškeré reklamace odesílejte na adresu provozovny:

Lucie Zawadzká, Kaštanová 182, Třinec, 73961.

reklamace vyřizuje: Lucie Zawadzká, tel. +420 723 971 061